Heij på deij :)

Här kommer något smått om mig, jag heter Anna och är en glad filur. Jag håller på med friidrott och ridsport (:
Friidrottat har jag gjort i ca. 5 år, det är en sport som är väldigt nära mig som jag aldrig vill sluta med. Grenar som jag ska börja satsa på är höjd, spjut och korta sträckor. Mitt höjdrekord ligger på 1.26 cm. 
Ridsporten har jag hållit på med i ungefär 3 år, det är också en sport jag är väldigt fast med och aldrig tänker sluta. Jag hyr en ponny kallad Ville, den sötingen får ni höra mera om snart <3 
Förutom de två hobbyerna, så älskar jag att fotografera! Jag fotar med min Canon Ixus 970 IS, man kan få helt bra bilder bara ljuset är perfekt, så jag är inte såå nöjd med den.. Sparar dock ihop till en  Nikon D3000.
Min topplåt för tillfället är Rihanna - Russian Roulette :D Den ä så bra, jag önskar jag hade hennes röst ^^
Jag älskar att resa och min drömresa skulle vara att åka till Australien <3 Det är ett underbart ställe och jag älskar värme (:

//Anna


Kommentarer <3

Jag vill ha din kommentar, så börja knäppa på tangenterna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren här:

Trackback
RSS 2.0