Dag 9 - Mitt Bästa Hästminne

För det första vill jag säga att jag är ledsen för att jag inte skrivit på ett tag.. Ska försöka skärpa mig :D

Jag har nogmånga bra hästminnen (: Men ett av dem är nog såklart när jag började och rida och fick min första favorithäst, Grim <3 Sedan på ridläger med sötaste Sofie (--> jagerandomhejs.blogg.se) och då vi hade vårt mini-ridläger där vi hoppade, galopperade för fullt i terrängen (<-- in my heart :D) och red till vår stuga från Villes och Jex sommarställe ^^ Och förstås när jag började hyra Ville <3 <3 
Det finns egentligen så många att jag inte kan räkna upp alla :)

Men jag tror de två bästa var just mitt och Sofies mini-ridläger och då jag började hyra Ville <3

//Anna


Kommentarer <3

Jag vill ha din kommentar, så börja knäppa på tangenterna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren här:

Trackback
RSS 2.0