Dag 4 - Hur Mitt Häst Intresse Började

Jaaá, det var nog för att jag länge gillat hästar och så hade jag vänner som red (:

Då man var riktigt liten såg man ju på barnprogram var där fanns prinsessor och prinsar som red, så därifrån började jag tycka om dem. Och då vi har ett stall här i närheten (där Ville står nuförtiden ^^) så gick vi ofta dit och då började jag intressera mig mera för dem. Och sen hade jag en granne, lite yngre än jag, som också gillade hästar och vi lekte hästar och så besökte vi stallet nästan varje gång vi var tillsammans. Det var då jag blev förälskad i dem ;) 
Sen började jag skolan och fick nya vänner, och nästan alla av oss gillade hästar och en del av dem red och sedan började jag också. Och nu har jag ridit ca. 3 år (: Och jag älskar hästar lika mycket fortfarande, om ej mer <3 <3 

//Anna

Kommentarer <3

Jag vill ha din kommentar, så börja knäppa på tangenterna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren här:

Trackback
RSS 2.0