Dag 1 - Presentera dig och din ponny

Mig kan ni läsa om längre ner i bloggen, om ni inte redan gjort det ^^
Jaa, han är ju inte min ponny. Han är min bästa väns och jag rider honom två gånger i veckan.
Nu ska jag berätta om honom:

Han är en söt tysk ridponny på 16 år vid namn Denny Sylvester, men hemma i stallet är han bara Ville. Han är en fux, ganska rödaktig till nyansen. Han är lätt att hantera, dock kan han hitta på något vid sadlingen. Beror lite på dagen. Han är snäll och fin att rida på, i terräng gillar han att springa fort. Han tävlas i hoppning och dressyr, nu är det bara Sofie som tävlar men på våren ska jag kanske också börja lite grann. Har dock tävlat några gånger på stalltävling, men det är ju inte heelt samma sak :D 
Han är härlig att gosa med, bara inte man gosar för mycket. Man måste ju vara lite tuff (: Han har en rolig vana att slicka på saker och ting, såsom jackor och händer. Det är ganska sött :D
Jag älskar honom, den söta filuren <3

//Anna 
<3 I love you <3

Söötiz :)


Kommentarer <3

Jag vill ha din kommentar, så börja knäppa på tangenterna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren här:

Trackback
RSS 2.0