i <3 slalom

Häromdan var vi och åkte slalom till Meri-Teijo, ett slalomcenter i närheten av Kimitoön :) Det var jätejätekul!
Åkte i alla backarna förutom en såndärn toko trickbacke :DD Ni som varit dit vet säkert vilka de här backarna är; den som var längst bort, den längsta och bästa ;) och den som var på högersida när man starttade från uthyrningsgyggnaden neråt, brant --> hååård fart! Dom var nog mina favoriter, och sen den där med slalompinnarna och gupparna var roliga :DD
Det är bara en sån underbar känsla att åka med sån fart, hihi :'3 Jag är nog en liten fartdåre jagh ;))

slalom är nog den bästa vintersporten ;)

bild kmr c(:

kram <3


Kommentarer <3
Postat av: Ponnibaarne

Sv: haha nej citatet gäller nog bara killarna skulle jag säga, men det är ju en självklarhet att snowboardtjejerna är hetare :----D FAST du är ett undantag då förståss :DDD

2011-03-01 @ 16:18:20
URL: http://ponnibarn.blogg.se/

Jag vill ha din kommentar, så börja knäppa på tangenterna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren här:

Trackback
RSS 2.0