hemma igen :D

Kommit hem för några timmar sen från Sofie, vi hade jätekul :D  Vakade ganska länge, fast vi orkade inte se på alla Pirates Of The Caribbean.. Bara första :P Sedan gjorde vi söta frisyrer åt varann och åt mariannechoko o. oststjärnor och bågar :DD Ida var vi ut på promenad me söta Essilus och Tacolus, det var jätenajs! Taco, Essis fina labradoodle, sprang så att jag som var i andra ändan av kopplet föll i snödrivan och Essi och Sofie skrattade åt mig, snyft snyft ;( Nää, de va rolit <3
Guu' ja vill ha en hund, jag med, dom e bara för underbara <3 <3 När ska mina föräldrar gå med på det? Efter så många år jag velat ha ;(

Kommentarer <3

Jag vill ha din kommentar, så börja knäppa på tangenterna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren här:

Trackback
RSS 2.0