hejssuliveij <3

1. Skriv 3 saker du gillar med dig själv
min söta barnrumpa humor, glad, lätt för att skratta

2. Skriv 3 saker du inte gillar med dig själv
jag har så hetsigt temperament, tänker inte alltid för, för pratsam ibland

3. Skriv 3 saker ingen vet om dig
jag sjunger ofta när jag är ensam hemma (med min underbara röst<3), när jag byter dynvar tar jag något som passar för mitt humör just då :DD, älskar rowssa :3

4. Skriv 3 personer som har mycket betydelse för dig
Min familj, min bff, mina bästa vänner 

5. Skriv 3 saker du önskat att du inte varit med om
gräl, långa vintrar, kalla somrar

6. Skriv 3 av de bästa saker som hänt dig
träffade mina bästa vänner<3, började friidrotta och rida<3, resorna med familjen<3

7. Skriv 3 färger du gillar mest
Rowsaah<3, Alla blåa<3, Ljusgul<3

8. Skriv tre saker (inte personer) som du inte kan leva utan
Telefon, min dyna och mitt täcke, dator

9. Skriv tre personer som dött som du vill träffa igen
Det vill jag inte prata om.. :'<

10. Skicka denna vidare till (3) personer
Mina vänner som har blogg har redan skrivit det så jag har ingen att skicka åt :OO

Kram på er<3

Kommentarer <3

Jag vill ha din kommentar, så börja knäppa på tangenterna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren här:

Trackback
RSS 2.0