Hej hoo söta människor jag vill ut på de blå :D

Har blivit lite fattigt med inlägg på den sista tiden, förlåt.. Men nu skriver jag iallafall ^^

Ja, som ni säkert kan gissa efter rubriken så saknar jag sommaren, helt sjukt mycket altså! ;O
Just som man blivit hoppfull när snön började smälta så just då sätter mother nature in med värst snövädret, hur lessen kan man bli av det? Svar: Mycket! Pratade sommarminen med sötisen Sofie idag och ush, nu saknar jag sommaren bara mera.. Vi pratade om vårt "mini-ridläger" vi haft, där vi red varje dag o sen när vi ridit och greijat så simmade vi i den underbarar stranden vid ponnysarnas sommarbete. O så hade vi läsk att dricka o solen sken o vi hade det så roligt :D <3 Och bruna blev vi ;D Ohh, o sen lerbadade vi vid vår stuga.. :D Ja, inte bokstavligt.. Men det nästan bara lera där i stranden, förutom den lilla sandplätten där vi simmade alltid tidigare, men nu är vi så stora att vi måste simma på det djupare (ca. 1, 60 djupt, beror på vattenståndet :D) och där är det JÄÄÄTTEE lerigt :S Men det har en viss charm det också <3 Och så lekte vi med krokodilerna :D Min Jasper <3 :DD Flöm flöm ;) Jag längtar redan till nästa "läger" me dig Suffi <3 Och såklart sommaren över huvudtaget ;) Här nedan kommer några somriga bilder ;) Kram på er ;)

Sommarmorron ^^ Sommarmorgon på stugan <3

 

Lilla bollen hoppar <3 Bollen o jag hoppar <3 Foto från "ridlägret" :P

Sover gott :DD ( Mupp på besöök ;) ) Trött tös :D Mupp på besök, dessutom :D


Kommentarer <3
Postat av: Hajat

Söt bild dendär sista :D GASH jag längtar också till sommaren, kan inte vänta till ridlägret.

Pöss ;D

2011-02-08 @ 19:55:33
URL: http://ponnibarn.blogg.se/
Postat av: Sofie

Oh memories <3

2011-02-08 @ 20:19:08
URL: http://jagerandomhejs.blogg.se/
Postat av: Anna

Hajat - Jah ;)

Sofie - MM <3

2011-02-09 @ 19:26:07

Jag vill ha din kommentar, så börja knäppa på tangenterna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren här:

Trackback
RSS 2.0