dubbeltimme dag o. nagelpynt<3

Jahh, imoron blir det väl off till Sofie med Hajat och pynta naglar (: Hihi, vi ska laga dom sockersöta <3
Det blir jätekulkul :DD Bara så ni vet så har jag börjat skriva jätte med ett t nu för tiden :'3 Så det får ni bli vana med, hehe!

Idag har det varit en helt normi dag i skolan, med slöjd och matematik o annat najs :O Imorron blir det dubbeltimme dag, först dubbeltimme historia sedan dubbeltimme modersmål och till sist dubbeltimme kemi, hohhojaijaa <3
Man blir på så piggt humör av det också ^^, Nooottt :O
O sen till stallet efter skolan, ojojoj.. I denhär kylan :S Hrrr.. Jag fryser redan..

Nu ska jag nog trippa iväg från datan :D Jag är hungrig ^^

Gonatt sötnosar <3

Kommentarer <3

Jag vill ha din kommentar, så börja knäppa på tangenterna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren här:

Trackback
RSS 2.0