annorlunda men fint ^^,

nu har jag då tänkt börja visa lite olika outfits jag har/haft, och ska då börja med en riktigt annorlunda en :DD

den första outfitten är min norska sysslings folkdräkt som jag fick prova senast vi var till dem. I Norge har deolika folkdräkter för alla ställen och nästan alla flickor får en sådan till sin konfirmation i Norge. Här i Finland är de inte alls lika vanliga, och de är dessutom ganska enkla och inte alls lika vackra. Fast inte skulle jag vilja använda en sådan här i Finland.. Där det då som sagt inte är vanligt :D Detta är jag i Sogndals folkdräkt ;)



Vissa av er kanske tycker detta är ganska udda, men jag tycker inte det, sådesså ^^,

kram (:

Kommentarer <3

Jag vill ha din kommentar, så börja knäppa på tangenterna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren här:

Trackback
RSS 2.0