Åland in my <3

Har varit till Åland i helgen då och hälsat på min faster och ena av mina kusiner (: Det var kul! Jag, mamma och min faster var och shoppade. Köpte några fina blusar och en underbar rosa klänning <3 Och så lyxchoklad, det var såå gott! Mumsfillibabblan ;) Så spelade vi schack mot kusinen, han vann, både mig och min bror :( Och så åt vi lösgodis á la Karamellkungen, naminami :D Och så fick vi sjukt god mat som de lagade :)) På färjan över var det nice, handlade i Taxfree och åt på Ella's :) Tillbaka vägen gick sååå slööttt ;O
Bilder på klänningen kommer senare (: Psst, på grund av att jag glömde dit den, hihi :D Men jag behöver den snart så det ordnar sig (:
Kram på er <3

Kommentarer <3

Jag vill ha din kommentar, så börja knäppa på tangenterna:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentaren här:

Trackback
RSS 2.0